Retorn

Cerco el retorn
cap al el solc forgat
del que sóc i no sé ser.
I avui, gran i exhausta
pel corrent impune
del tot seguit i alhora,
sóc una reiterada devolució a botiga.
Els dits de les mans abracen la pròrroga
en el magatzem d’un alenar pausat;
i quan el dol prenyat de negre
em viola els senyals
del passeig de l’arada,
m’enfonso en el fang que la terra plora
i reinvento el meu nom
per fer de la sorra i l’aigua ciment.
Malgrat tot, la feblesa persistent,
em distreurà de nou
i altre cop buscaré el fruit de l’arada,
seny i forma de la meva figura ben arrelada.

Deixa un comentari

