Sense tendons

Ahir, va ser, quan
jo m’arrossegava el jorn.
Tant de temps barrinant el temps
i…
temps vol dir possible?
més temps vol dir encara més pot ser?

Probable sóc dona i infern,
però no la besada
que em llagoteja la rebava de les rugues.
Probable sóc proveïment de dits
sense tendons
que completen aquesta ànsia
de treballar-te el cos.
Probable, per sota del teclat,
m’elaboro jo el versemblant endins
que ens distreu l’enyorança
sense cap frec.

El temps sempre és el temps,
possible jo, la percepció.

Anuncis

Deixa un comentari

